Lite väl många önskemål...

God morgon!
Solen skiner och jag...
Hostar.
Jag är mitt uppe i nu-mår-jag-som-värst-fasen, men kör på ändå.
Det är dammsugning, kalas och handel på schemat, sen vila inför morgondagens jobb.
 
Dock är jag glad att kundtjänst på bloggen har kunnat hjälpt mig med spam-problemet igår.
Jag fick ju som sagt radera 57 meddelanden igår och hade jag nu öppnat bloggen idag och haft 190 meddelanden eller mer...
Då har jag smällt av.
Nu är det dock fixat och jag kan pusta ut.
 
Fick samtal från Nybyggarkussen nyss.
Hon har varit på Stoff & Stil och shoppat åt mig.
Det blev...
LITE VÄL många "önskemål" gissar jag.
Hjälp, jag skäms.

Fast jag sa faktiskt att hon fick säga ifrån så jag inte tog upp hela bilen med fleecetyger, risken finns nämligen.
Hon sa att det inte var någon fara...
Jag tvivlar.
 
Nu ska jag dammsuga, i med lite alvedon så går väl allt.
Vi ses senare, nu lite "Idolbilder" från igår när Sfixen Milou låg och passade på mig när jag fönade håret...
 
 
 
 
 
... man vill ju som vanligt bara pussa ihjäl´na.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0