Mamma-krisar igen...

Hemma, fixat och sen slappat i soffan med kaffe och bästisen i luren.
Jag ska alldeles strax skära till tyg, sen duscha och sen sy.
Känns som ett bra upplägg och som jag har längtat.
 
Dagen igår gick jättesnabbt och nu är idag här...
KUL!!!!

Igår när sonen skulle gå till skolan var det inte en pojke som gick iväg, det var en man.
Han drog på sig sina nya jeans, en v-ringad t-shirt och en ny båtringad, finstickad grå tröja.
Han såg så vuxen ut.
Han såg ut som en kille i en HM-reklam.
Han kramade mig innan han gick till skolan och jag försvann in i hans famn.
JAG fösvann...
Det är liksom helt sjukt, jag är som en liten mygga i jämnförelse.
 
Det är inte han som omsluts i min famn längre, det är jag som omsluts av honom.
Jag sa till bästisen idag att jag mamma-krisar VÄLDIGT MYCKET det här året.
Han bara växer och jag bara krisar.
 
Ja, bara en liten kris-reflektion.
Nu ska jag köra igång, bilder och jag återkommer senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0