Polisen har hittat en annan bild i arkivet...

Vraket är hemma igen och nu väntar VILA i några dagar.
Och den här gången SKA jag vila.
Jag lovar.
 
Ute var det -3 grader när jag lämnade jobbet.
När jag kommit hem, nära havet som vi bor, visade termometern -5.
Hej-nordanvinden-hejhej.
Och vart är våren?
Inte i sikte tydligen.
 
Så satt jag på jobbet igår och fick detta sms från min morbror Frasse i Norge:
(Han hade väl läst mitt trauma här på bloggen om mitt legfoto häromdagen gissar jag...)

"Polisen har gått i arkiv og setter inn dette bildet.
Är du nöjd med dette?"

 
HERREGUD!!!!
Men herregud, vem fan är den där lilla julgrisen med Tina-Turner-peruk på huvudet?
Tina-peruk bestående av hennes egna hår!
 
Ja, och har vi humor eller har vi humor i den här släkten tro?
Jo, det har vi allt, och jag skrattade så jag låg dubbelvikt.
Fy fan så "styggt" (fult) för att använda lite norska.
 
Vilken toppenbild, den tror jag att jag tar till NÄSTA leg faktiskt.
(Bränn den där bilden för guds skull...
)
Vilken skönhet.
Not!
 
Jag gissar ålder 12-någonting på mig själv...?
Och här har jag hånat min son och sambo vid tillfällen om att båda har Bobby Ewing-tehuve-hår, men man kan ju tydligt se vart sonen får sin hårkvalitet ifrån.
Jesus.
Dallas anno 1984 here I come!
 
Det sägs alltid att det var bättre förr...
Men det kan jag verkligen INTE hålla med om!
Jag var rysligt ful, ryyyyyyyyyysligt ful.
Jag må vara rysligt mycket äldre nu, men är i alla fall rysligt mycket snyggare än då.
Rys-rys-dubbelrys. 
 
Nu ska jag ta en dusch, ta på mig rena myskläder och bara vila.
Kroppen behöver det efter en mycket förkyld jobbhelg.
Vi ses senare.
(Rys, rys, rys, rys, rys, rys, rys, rys...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0