Rastlös och helt knäpp...

Verkar som folk har tråkigt idag...
Många som läser bloggen 
Men så är det ju den långa lååååååååångfredagen också, ni har väl inget bättre för er 
 
Jag var helt slut efter dagens fixande här och kände efter mitt förra bloggande:
Nej, jag orkar inte sy mer idag, jag var dödstrött.

Och så satt jag en timme och blev så jäkla rastlös så jag var tvungen att göra något ändå, jag är ju helt knäpp...
 
 
Så jag tog fram mitt FAVORITTYG och körde igång med den beställda klänningen till Lilla Sunshine...
 
 
 
Klippte ut delarna och skulle precis börja sy, men så fick jag se att det var ett specialavsnitt av "Barnmorskan i East End" på tv.
Då avbröt jag allt och sitter här själv i soffan och glor på tv.
Tja, är det lååååååååååångfredag så är det.
 
Jag ska väl se klart det här, sy lite till och sen glo på tv igen.
Men imorgon...
Då blir det FEST 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0