Ska lägga till "frisör" på visitkortet...

Så var jag tillbaka från frisörskejobbet.
Det gick finfint, skräddarlinjalen var inte med, men jag har nog rätt sjysst ögonmått...
Så det blev linjalrakt ändå!
 
Min vän var nöjd och jag kunde pusta ut.
Sa att jag tänkte att jag kunde väl lägga till "Frisör" på mitt visitkort som en av mina talanger nu då.
Eller kanske inte nej...
Det är väl bara om någon ska ha en typ spikrak klippning då 

Så har jag varit och hyrt film...
 
 
... "Balladen om Marie Kröyer".
Sambon ska på fotboll och jag har bjudit upp morsan att se filmen.
Det är en film som varken passar sambo eller son, så det blir perfekt att morsan och jag ser den ihop!
Ja, det var min dag, vi ses väl imorgon igen...
Om det inte händer något annat spännande under kvällen.
Men det tror jag väl knappast, jag har så enformigt och tråkigt liv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0