Snö, va f-n...

Jag trodde inte det var sant när jag vaknade imorse:
SNÖ!!!!!
 
När jag vaknade såg det lite soligt ut genom fönstret och ljust.
Så ställer jag mig upp och ska öppna sovrumsfönstret och ser att det snöar som fan, och att det är dessutom helt täckt på marken.
VA F-N!!!!!
Jag tror jag blir tokig.
 
Här var det härlig barmark och visserligen kallt, men ändå sol och barmark i några veckor.
Och så ska vi börja om från början.
Inte heller blev det muntrare när jag såg väderprognosen framöver heller, snö och blåst.
Har "vi" otur, kan det bli uppåt 5-10 cm på onsdag också.
OM inte snöovädret inte når fram till Gotland...
Vad är oddsen för det?
Mutter, mutter, mutter.

Jag vill ha vår, barmark och lite värme.
Jag satt ju en stund i solen på Hällarna igår och lät solen värma ansiktet lite...
Det här går åt fel håll, dessutom om det ska hålla på i flera dagar.
 
Men om det nu snöar i flera dagar, får man räkna det som flera STARURAR på raken då?
Det måste man väl?
Eller?
(Snäääääällla...)
Ut och gå ska vi likväl, men jag har faktiskt tappat sugen lite.
Jag vill bara kura och sura.
 
Moving on, jag blir så himla deprimerad...
 
Vi hade ju Mellokväll här igår och jag som var så mätt efter middagen.
Tror ni jag lyckades klämma i mig ostbicka och godis...?
Nä, det var helkört.
 
 
När kaffet kom fram ställde vi även fram godiset.
Jag åt.
När det gått en 45 minuter tog vi fram ost och kex.
Jag åt.
Fasen, TÄNK att det gick ner en massa mer snask, helt otroligt! 
 
Robin vann och jag röstade faktiskt på honom.
Många var bra i finalen, men han var bäst.
Jag hade listan:
1. Robin
2. Yohio
3. Anton
4. Ralf aka Schlager-Ralf
 
Och nu skiner solen, jag och Milou rustar oss för promenad.
Jag lär behöva gå MINST en mil eftersom jag tryckte i mig så mycket igår.
Vi ses senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ruskigt att läsa om din hemska upplevelse - snö!!
Här skiner solen, men det är bistert kallt och blåsigt. Jag stack näsan utanför dörren för att ta några foton och jag var inte ute många sekunder, det lovar jag.

Jag såg också Mello igår kväll och tycker att det är helt rätt låt som vann. Jag har varit lite tveksam till Robin, men han levererade verkligen när det gällde.

Trevlig söndag!
Kram, Ingrid

Svar: Hahaha, ja, det var sannerligen ett fruktansvärt uppvaknande!Vet inte om jag någonsin kommer repa mig efter denna chock ;)
Men, men, 2 timmars promenad i solen och frysboxkylan var helt okej det med, men LITE värme tackar jag inte nej till nu...
Bara lite.
Kram tillbaka!
Madde

2013-03-10 @ 11:36:21
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0