Vart är våren...?

God morgon!
Nu har jag vilat i 2½ dag och nu var det väl dags för jobb igen då.
Men det ska nog gå bra.
Jag har bett om skjuts idag eftersom det är snö, och då kan jag inte cykla.
Och jag vill helst inte gå tvärs över hela stan och anstränga kroppen när jag mår så här.
Jag vill bli frisk nu.
 
Om det är bättre?
Nej, det är som dom andra dagarna, inte mycket att göra åt.
 
Igårkvälls fick jag en idé när jag gick och la mig, en "byxidé".
Jag kom på att jag ska rita av mina älsklings- sommarbyxor som är i viscose, och göra egna.
Efter att jag kommit på den idén var det nästan omöjligt att somna, jag hade helst velat hoppa upp ur sängen och göra det direkt.

Om jag är pigg på fredag så kanske jag gör ett litet försök.
Annars får det bli en annan dag, mem det LÄR bli av innan sommaren i alla fall.
 
Och på tal om sommaren...
VART ÄR VÅREN?
Minus fem grader och snö.
Igår var det vårdagjämning, det tycker jag att det märks väldigt lite av.
Men jag tar på mig min fleecekofta och vinterjackan så fryser jag i alla fall inte. 
 
Och på tal om fleecekoftan...
Igår skrev jag för övrigt till "Stoff & Stil" och bad om att få en hel del tygprover av dom.
Ja, egentligen får man bara 7 i taget...
Men om jag ska få lite ruljans här nu, så vill jag ha ALLT i klump på en och samma gång.
Vi får väl se vad dom svarar, håll tummarna.

Nu ska jag börja piffa, jobbet väntar och vi ses imorgon igen.
Ha en bra VINTERDAG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0