Bakslag och baksmälla pga sockerintag...

Så var det ny dag och idag har jag en lätt "baksmälla"...
En sockerbaksmälla.
 
Ja, jag SYNDADE igår.
Jag som lagt av med godis och allt.
Men igår, jag kunde bara inte motstå att få gå över och köpa lite snask och GUD så gott det var!
Jättegott, hm ja, i tre sekunder ungefär!

Sen fick jag så himla dåligt samvete gentemot mig själv, men fast tryckte i mig allt.
Eller "allt och allt", jag hade köpt för 20 kr på Statoil och där kostar det ju 9.90/kg så man får ju inte så mycket, men ändå.
 
Idag vaknade jag med huvudvärk och det kopplar jag direkt ihop med snaskandet för det brukar bli effekten för mig.
Himla bakslag för mig själv!!!
Okej, nya tag idag och ikväll och alla andra kvällar så tar jag min kvällsdrink gjord på mjölk, banan och något fryst bär.
Så det så.
 
Idag regnar det just nu och eftersom sonen fick ta min regnjacka till skolan, så står jag själv utan.
Jag hade tänkt att gå ut och gå, men avvaktar tills vädret blir bättre framåt eftermiddagen.
Startar omvänt med hantverkande och sen hundpromenad med andra ord.
 
Jag ska börja med att fortsätta med Zlatan-tavlan och leta bilder på nätet och omarbeta.
Har NOG fixat så jag kan låna en overhead och det blir nog bäst om jag ska få bäst resultat på tavlan.
Så ska jag fixa mönster, rita av, skära ut och så vidare.
Ja, så nu tänker jag inte sitta här och slösa tid, vi ses senare idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0