Besök på Stoff & Stil...

Så har vi varit på shoppingrunda jag och Klokboken, men för min del blev det enbart TYGER, klädda knappar och tråd på "Stoff & Stil".
Jag syr ju som bekant mina kläder själv numera!


Ett litet axplock av det jag fick med mig hem...
 
 
... ska bli en långklänning till mig i någon enkel modell och...
 
 
...ska bli något barnklädesaktigt OCH så det bästa av allt...
 
 
Jag köpte mig det där pälstyget som ser ut lite som en långhårig gorilla och som är supermjukt!!!
Till det köpte jag ett jaquardtyg som var überbilligt som den lilla pälsen ska fodras med.
Jag tror det kommer bli super när jag väl HAR TID att sy den.
Så blev det lite fleecetyg, en linjal och en schablon också, jag och Klokboken shoppade som sagt ordentligt på Stoffis.

Over and out för idag, nu ska jag laga mat!
See you tomorrow.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0