Det började så bra...

Det började så bra, pysselverkstad och jag var laddad...
 
 
Jag gjorde en LITEN miss i det vänstra hörnet och hade på lite för mycket färg när jag skulle dutta på färgen på duken och schablonen.
Men OKEJ, det kunde jag väl leva med...
 
 
Det kan ju inte vara tokperfekt jämt.
Så började jag med texten och första och andra raden gick kanon, jag mätte och fixade.
Kom till rad tre och jag blev trött för det tar EVIGHETER att pyssla med schablonbokstäver, och då blev jag slarvig.
När tavlan var klar, var jag JÄTTEMISSNÖJD...
 
 
För det första ångrade jag att jag gjort större bokstäver i ordet "Fan" och sen blev det svajiga bokstäver i både "Vad" och "Fan".
Ja, så då är det bara att rolla över hela rasket och börja om från början.
Som ni redan vet ni som följer min blogg, jag hatar att misslyckas, jag hatar när saker jag gör inte blir perfekt på det sättet jag vill att dom ska vara.


Jag hade kunnat gå med på "kluddet" i det vänstra hörnet, men fel val av storlek på bokstäver och svajiga bokstäver blev för mycket.
S-U-C-K!!!!!!
Massor av timmar gick åt till INGENTING, och det stör mig också.
 
Milousan gick en promenad på eftermiddagen, höjde humöret något och nu väntar jag på att sonen ska komma hem från fotbollen.
Vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0