En glad liten kanin och bajsinpregnerad hund...

Promenad i solen med keps och solbrillor i blåst...
Var varmt.
Jag trodde det skulle vara kallare än det var, det blåste ja, men det var varm blåst.
Fast det är väl bäst att passa på och njuta, för imorgon ska det bli kallare igen vad jag förstår.
 
 
Och idag var det premiär för MIG att upptäcka att...
 
 
Kryssningsbåtarna har anlänt!
Kanske dags att öppna boden nu då, ifall det är många turister som får för sig att cykla och se "Pippi Longstockings house"!?
 
Sen till en annan liten vårpremiär för året:
 
 
 
Min lilla fina kanin fick äntligen komma ut i uteburen!
Ja, gräset har växt till sig på botten av buren och varmt har det blivit i luften, SJÄLVKLART att lilla Fnuffis skulle ut idag.
Det var en väldigt glad liten kanin kan jag meddela.
 
Och vilken tur att jag bestämt mig just idag för att hunden skulle bada.
Minsann, minsann var det tur.
För just idag fick mitt lilla gulliga yrväder, mitt i rabbisjakten, för sig att rulla sig i någon form av BAJS!!!
Jo´rå, allt för att dölja sin egen lukt och kunna jaga riskfritt.
 
Härligast var när jag satte mig på klippkanten mot havet för att titta på kryssningsbåten och VIPS så kommer lilla jakthunden och hoppar rakt upp i mitt knä.
Bajsinpregnerad och allt.
Jättehärligt, verkligen.
 
Det kändes väldigt låååååångt till toaletterna vid turiststationen kan jag säga.
Väldigt, väldigt långt.
Nåväl, tillsist kom vi fram och jag fick åtminstone tvätta händerna och sen språngmarsch hem och rakt in i duschen för båda två.
Eller först hon och sen fick hom vindtorka i solen på balkongen och sen jag.
Helsanering.
 
Och nu ska jag göra något, vet ej vad just nu bara.
Vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0