Fortsättning på temat...

Snabbt inlägg bara innan läggdags med fortsättning på temat "Saker som är bra och saker som inte är bra"...
 
Sak som inte är bra:
Gammal akrylfärg!
 
Det var ju ett tag sedan jag målade, alltså målade på duk menar jag då.
Med andra ord har jag inte använt mina färger på ett tag.
Men med gott humör satte jag igång med mitt lilla konstprojekt här, rollade målarduken jag la 42 spänn på idag.
Tills jag känner att det luktade illa.
 
Hm, ja, det luktade illa om den svarta färgen.
Det luktade nästan bajs.
 
Okej, jag låter det torka ett tag så får vi se, tänkte jag.
Gick ut och tittade på tv´n och gick efter en stund ut i köket igen och URK, fy och blä!
Nej det här går inte, jag får slänga den nyinköpta duken och det var dom VÄL INVESTERADE 42 pixen.
Men, men, det är väl bara att investera i lite ny, fräsch färg då och...
En ny duk.
 
En bra sak:
Jag har nu tagit min första rosaceatablett.
Vik hädan utslag, vik hädan.
 
Nu ska jag gå och lägga mig, vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0