Grannar som röker...

Dricker kaffe IGEN och laddar inför morgondagen, känner att jag slöat för mycket idag.
Vill att det ska bli "imorgon" så jag kan kasta mig på tunnelbanan och vara på stan redan vid 10-tiden.
VROOOOOOM...
 
Annars så måste jag ha balkongdörren öppen här hos Klokboken.

Hon har nämligen grannar som röker, och det stinker i hela trapphuset, men...
Hon har tejpat igen sitt brevinkast med silvertejp och plastpåse så det brukar inte lukta så mycket.

Fast ikväll...
Fy fan, det STINKER äcklig cigarettrök och någonstans tar det sig in, kanske genom den andra springan i dörren, och det är inte trevligt.

Dom måtte ha lagt in högsta växeln och bolmar på som fasen ikväll.
Hade jag varit lägenhetsägare och granne till dom här "Förpestarna" i det här huset, då hade dom åkt på huvudet ut.
Dom är nämligen dom enda hyresgästerna, och jag hade aldrig stått ut.
Jag hade slängt ut dom.
IRK.

Dock ska tilläggas att jag aldrig känt det i lägenheten förut, men Klokboken har sagt att det brukar vara så.
Jag har bara känt det i trapphuset, hela trapphuset.
Men ikväll...
Jag har god lust att gå och knacka på och säga till att dom får sluta omedelbums!
Vi ses imorgon!
(Om jag inte har dött av rökförgiftning innan dess då förstås...)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0