Han var värd bättre...

Så var det över.
Vi har sett Mello och fel låt vann!
Robin var faktiskt värd bättre placering, när man lyssnade på startfältet var det ju inte mycket att hänga i midsommarstången.

Jag tyckte:
Sverige.
Belgien.
ITALIEN ( Emycket bra italiensk ballad i klass med "Gente di mare" )

Danmark, nej, jag gillade den verkligen inte.
Etno-trum-gå-ut-i-krig-soldat-flöjt-pipande-fiddeliolej-i-Askungens-trashanks-klänning.
Nej.
 
Jag tyckte Petra gjorde väldigt bra ifrån sig, proffsigt och hon kändes väldigt säker.
Snygg produktion och coola ljuseffekter på alla nummer, jag tycker Sverige kunde känna sig stolt över denna ESC.

Pizza i trädgården blev det, godis i soffan blev det...
Nu kommer jag inte äta godis på jättejättejättelänge, I hope.
 
Och nu ska jag sova.
Eller förresten, jag har haft på mig mitt nya halsband ihop med ett matchande batiklinne ikväll.
Jag kommer inte ändra på halsbandet, det är precis i min smak i längden.
Vi ses imorgon, eller senare idag menar jag naturligtvis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0