Hemma igen...

Så var jag hemma!
Jag kom inatt 00.20 och det var väldigt skönt att få komma hem.
Borta bra och kul, men hemma bäst, så är det ju faktiskt.
Ska blogga om min DRAMATISKA "nästan-icke-färd-hem" senare, men nu ska jag visa några av tygerna jag köpt, mina überfavoriter...
 
 
 
Asch, tyg nummer två kom lite fel, men ni ser ju mönstret ändå.
SNYGGT VA??????
Så kläderna jag köpte...
 
 
Den kornblå klänningen och mina nya overall i favoritmodellen från Monki.
Ja, och så har jag sorterat in allt jag har köpt i mintt arbetsrum, nu ska jag hänga en tvätt, sen ska jag och MILOU trava iväg och träffa bästisen och Lilla Sunshine och gå promenad.
Vi ses lite senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0