Hjärtat var det inget fel på...

Så har vi varit hos veterinären och...
Milou´s hjärta var det INGET FEL på!!!!
Tack gode gud för det!
 
Vägning: 5.4 kg och så fick hon en spruta på det!
Tandstenen var det ingen fara med, det var pyttelite bara och inget dom tar nu.
Tjofräs, då kan mattte pusta ut då!
 
Vi tog en promenad hem via Chifen och sa "Hej", sen hemåt.
När jag kom hem såg jag dom där nysydda byxorna och slängde på mig dom...
 
 
Det bara MÅSTE gå och lösa...
 
 
Fan, hur kunde jag glömma sömsmånen, GUD va det retar mig!
Det var ju så här snyggt det skulle bli...
 
 
... och blev, om det nu inte hade varit för den där glipan i sidan.
Nåväl, jag får se om jag gör något åt det idag eller inte!
Nu ska jag dammsuga och sen förmodligen iväg på föräldrarsamtal.
Återkommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0