Hunden är en dammråtta...

God morgon!
 
Vaknade av att solen sken för en timme sedan och jag tänker mig att nu efter att ha hängt i soffan framför morgon-tv, ge mig iväg med hunden snarast.
IFALL det börjar regna sen tänker jag.
Dagens mål är promenad och att bada Milou, hon känns lite väääääl snuskig nu.
Hon är ingen hund längre, hon är en dammråtta, hon är jättesmutsig.
 
 
Ja, och sen får jag väl se men jag gissar att jag ska ta tag i den svarta fleecekoftan som är beställd.

Igår såg jag en bild som Milousans uppfödare lagt upp som jag bara MÅSTE dela med mig av, valpsjuk som jag är...
 
 
Varje gång jag ser såna där små liv vill jag bara ha, alla, alla, alla.
Jag vet, jag är lika tjatig vad gäller valparna från "Lisa" som jag är med min egen hund.
Ni vet, det är ju inte FAMILJENS HUND, det är min.
Typ 
 
Nu ska jag ta MIN hund och gå ut och gå.
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0