Jag mår så bra...

Idag när jag kom ut i köket på jobbet såg jag att temperaturen klockan 07.15 var:
18 grader!
I skuggan.
 
När jag cyklade hem JUBLADE jag, det var/ÄR sommarvärme.
Ljum vind, och 23 grader när jag kom hem.
Sommar.
"Ute blåser sommarvind..."


Haft samtal med hudmottagningen...
Ny medicin in på kontot, CHECK!
Jag kan med andra ord se ut som "folk" igen.
 
Jag är så glad.
Jag MÅR så bra.
Vilken dag detta kommer bli, jag mår så bra.
 
Starten på dagen kommer att jag ska över till en vän en sväng, jag tar med Milou och sen ska vi gå njutarrunda på Hällarna.
Sen vet jag inte hur resten av dagen kommer bli, jag ska nog bara njuta ute hela dagen.
EGENTLIGEN borde jag sy, men det kan jag med bästa vilja inte göra.
Gå på föräldrarmöte på kvällen är det enda jag har inbokat.
 
Jag mår bra.
Ja, och vi ses senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0