Kallt eller varmt?

God morgon!
 
Kallt eller varmt ute?
Hm, det blåser och det känns ganska varmt, men det är när solen är framme.
Vågar man tro att man klarar sig med vårjacka...?
Jag slänger ner täckvästen också så är jag safe!
 
Jag har sovit som en stock, såg "Project Runway" som sista program igår och blev glad när man ser proffs som kanske inte heller lyckas varje gång.
ALLA kan misslyckas, jag måste bara lära mig att tycka att det är OK jag också.
Jag behöver i alla fall inte stå på en visning inför en jury och visa misslyckade plagg och sen få kritik.

Det är ju bara jag och mitt syrum, jag kan slänga misslyckade kreationer.
För just DET momentet är jag ju så bra på, verkligen 
 
Jag har bestämt mig för att slutföra mina "storleksmisslyckade" byxor imorgon, kan knappt vänta.
Sen slänger jag mig raskt över en maxikjol i batikprinttget från Ohlssons tyger.
Kan knappt vänta på det heller!
 
Jag känner mig så kreativ just nu, fan det bara bränner i kroppen av längtan efter arbetsrummet.
Nu måste jag piffa, vi ses imorgon efter jobbet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0