Lite bud...

God morgon!
 
Så var det jobbdags och jag känner mig laddad.
Häromdagen sa en av mina vänner till mig:
"Det ser ut som om du sovit väldigt bra..."
Ja, har man varit ledig så himla länge som jag har nu så är det kanske inte så underligt.
Man blir liksom utvilad, FASTÄN det var lite intensivt i Stockholm men det har jag ju också hunnit vila upp mig ifrån.
 
Idag väntar jag på att vinna två bud som jag lagt på mönster på "Tradera".
Det första mönstret är på kimonos, för det är ju väldigt inne nu och väldigt enkelt att svänga ihop.
La ett bud för några månader sedan på detta mönstret, eller ett likadant, men vann det inte.
Denna gången SKA jag VINNA, jag ser nämligen mitt fina blåa, afrikatyg i kimonomodell till mig själv...
 
 
Främst dessa två då, och utan skärp...
 
 
Har en kimonojacka i blommigt tyg som jag köpte på HM förra våren och som jag tycker är jättesnygg med ett linne under och ett par jeans.
Man är liksom klädd för fest, men ändå inte uppklädd till tänderna.
MER kimonos åt folket!
 
Sen har jag även lagt bud på...
 
 
... detta Onionmönster.
Främst är det denna modellen jag är ute efter...
 
 
... men kanske med denna kragen...
 
 
Ja, håll tummarna att jag vinner dom.
Och nu, mot duschen och sen jobbet!
Vi ses imorgon när jag landat i min röda soffa igen, ha en bra dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0