Min rygg...

Jag skulle fota och visa min uppbrända rygg som jag "ådrog" mig själv idag...
 


... gick väl sådär.
Jag tog fem bilder och fyra blev som ovan och den femte...
 
 
... lyckades jag fånga en liten del av ryggen i alla fall.
Ja, med solskyddsfaktor 30 så blev resultatet ÄNDÅ illrött.
Fy fan vilken soleld jag har ikväll, inte kul alls.
Dagens klant = Frk Österholm!
 
Dagen HIT var däremot att kunna sitta ute och äta kvällsmat klockan 18.30 i ljummen vind i skuggan på balkongen ut mot vägen...
 
 
24-25 grader i skuggan gissar jag mellan tummen och pekfingret.
LOVELY.
Fast sen såg man vädret framöver och då visade det regn och max 16 grader.
Fram med vinterjackan igen då förmodligen.
 
Och appropå middagsmaten...
 
Idag gjorde jag kycklinggryta och bad morsan om receptet till hennes GOD-SÅS som killarna i famlijen älskar.
Jag fick receptet och gjorde det till punkt och pricka SOM MAMMA BRUKAR GÖRA och tyckte själv att jag fick till den jättebra.

Men tyckte männen i familjen det...?
Nej, det smakade inte som morsans.
Eh, hur är det möjligt?
Om man gör exakt, precis på pricken som hon gör, HUR kan det då inte smaka lika?
Ja, det kan bara Gud himself svara på!!!!

Jag blir knäpp.
 
Och trots att jag har vilat nacken hela dagen har det inte hjälpt, jag har jätteont.
Det tokbränner och jag fattar verkligen ingenting.
Men, men, det är väl bara att bita ihop och härda ut tills det vänder...
När nu det blir!?

Nu ska jag svara på lite mail och sen se Borgen, vi ses imorgon igen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0