Mitt kommande konstprojekt..

Jag tror jag vågar mig på att visa mitt kommande konstprojekt till (den tjurige) sonen, just nu har jag jobbat i datorn med förslagen...
 
 
... och...
 
 
 
Och för er som inte mot all förmodan ser vem det är i detta svart/vita utförande...
 
 
Så är det Le Grande Zlatan!
 
Och just nu leder förslaget...
 
 
... hos mig själv, alltså "med mig själv" som domare.
 
Men jag ska leta vidare på nätet efter fler bra bilder och se vad jag hittar detta är bara starten, som jag sen leker med i bildprogrammet och så ska jag försöka måla av det på fri hand på en duk.

Annars får jag försöka få tag i en overhead och förstora bilden på det sättet på en duk, rita av med blyerts och sen måla det svarta förhand efter.
På ett eller annat sätt löser jag det.

Tror ni sonen kan tycka det är häftigt...?
Det tror jag, och han blir GARANTERAT ensam om tavlan!
 
Nu ska jag se "Borgen", vi ses imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0