Mot veterinären...

Uppe och snart ska vi åka.
Jag hade behövt få sova ut idag egentligen för det blir 06.00 varje dag nästintill denna veckan, men...
Ska man till veterinären så ska man.

Fast jag är skittrött, var uppe jättelänge igår och glodde på tv.
Dumt, men jag var inte riktigt trött igår...
Vilket straffar sig idag då såklart.
 
Jag är lite nervös faktiskt.
Jag är jättenervös att Milou inte ska vara frisk i hjärtat, pust.
Men, men, det är hon säkert, återkommer med rapport senare.
 
Jag var ute förut och hämtade tidningen och det var svinkallt!
Jaha, vinterjacka idag också då.
Jag hade tänkt mig SOL och fint väder.
Men, det var vad jag hade tänkt det, inte vädergubben.
 
Fast "dom säger" på tv att det ska bli uppåt 25 grader framåt fredag-lördag-söndag.
Dock ingen specificering VART denna värme ska dyka upp, vågar man hoppas att det är här?
Jag har ju ledig helg såååå, det kan ju vara härligt i så fall tycker lilla jag.

Nej, nu ska jag fixa till tanten som sitter här i soffan och sticka iväg.
Vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0