Någon form av garnaffär...

Ny dag och nya tag i storstan!
Idag var jag tvungen att gå in och kolla lite gotländska nyheter för att se vad som händer därhemma...
Det var inte så mycket, piju.
Fast jag har allt lite hemlängtan tror jag minsann 
Detta TROTS att jag har kul här uppe, men liiiiiite längtar jag hem.
 
Igår var jag helt slut när jag la mig och det sista jag tänkte på när jag vaknade var:
Pälstyget.
Det första jag tänkte på var:
Pälstyget.
Och det värsta är att jag vet inte ens om jag lyckas få med mig det hem, det är så stort liksom.
Fortsättning följer, jag har ändå massor med annat jag måste göra klart först innan jag kan sätta tänderna i mitt eget projekt.
 
Jag ska hoppa i duschen och börja min dag här, vi ses lite senare idag.
Det blir någon form av garnaffär idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0