Över förväntan...

Tjingeling!
Så var jag tillbaka på bloggen med en liten rapport, jag hann inte igår.
Inte orkade jag heller för den delen på kvällen, dagen var RÄTT INTENSIV om jag säger så.
Ja, Stockholm kan lätt ha den effekten, lite uttröttande 
 
Åkte in tidigt mot city igår och kom hem sent.
Sen satt jag och Klokboken och åt framför tv´n och bara hängde, så skönt, vi bara tog det lugnt!

Idag är det ju söndag, så vi ska göra lite "Söndagsaktiviteter" idag.
Det blir en tur till Stoff & Stil, JIHAA, och en tur till Vällingby city förmodligen.
Lite utetid blir det väl också, solen skiner ju, ja, så vi får väl se.
Jag återkommer senare.

P.s. Jag tycker att Stockholm är riktigt kul och att det har blivit mycket bra...
MYCKET BRA, speciellt efter gårdagen!
Bättre än förväntat, ja, för er som är intresserade då, och insatta i mitt "mission".
Allt är över förväntan ÄN SÅ LÄNGE! (kryptiskt värre
 )


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0