PRO väntar runt hörnet på mig...

Vad hände igår?
Bara ett inlägg på dagen, ja, ett på natten efter ESC också men det räknas väl knappt.
 
Jo, nacken och jag DOG.
Något, vet ej vad, triggade igång värken och dagen igår blev inte kul.
Mitt humör sjönk ner i skorna och jag kände bara...
AJ!!!!!
 
Mamma hängde med på hundpromenad igår, vi gick mot Hällarna, solen sken, och när vi nästan var framme kom dimman in och vi hade inte tillräckligt med kläder på oss.
Så vi fick vända och gå tillbaka.
Det blev en vända runt muren istället och när vi kom hem sken solen.
 
Vi satte oss i solen och läste, sen kom sambon och sonen ner och vi grillade.
Alltså det hände inte så himla mycket, men jag tyckte det var jobbigt som fan ändå.
 
Jag försökte fixa till en ny hemsida till sjalarna och kläderna, men det gick inte heller.
När jag pulade med det så värkte nacken (runt 20-tiden) så våldsamt att jag kunde inte koncentrera mig.
Jag kunde varken tänka eller läsa så jag fick lägga ner det också.
 
Idag har jag ingenting på agendan och så tänker jag låta det vara.
Jag måste.
Det kanske blir att jag gör något halsband till mig själv för att göra NÅGOT, eller så läser jag i min bok och bara sitter i solen.
Vi får väl se.
 
Ser just nu en reklamsnutt från Postkodlotteriet på tv.
I den reklamen erbjuds man att beställa lotter från "PKL", och för varje lott man beställer får man ett PÅSLAKANSET!

Wow, vilket pangerbjudande, jag tror jag svimmar.
Köp en lott och få ett EXCLUSIVT (säkert) bäddset för 300-nånting kronor på köpet.
 
Är det Ellos postorderföretag som sponsrar Postkodlotteriet eller?
Kändes ju så väldigt lågbudget av PKL så jag började fnissa.
Bäddset, nej tack, jag vill varken ha lott eller exclusiva sängkläder från Postkodlotteriet.

Nu ska jag borsta tänderna och gå tvärs över vägen och ge sonen lunchpengar.
Han har nämligen PRAO på Statoil idag.
 
Ja tänk, det var tider det när man hade prao...
Nu väntar istället PRO runt hörnet på mig!  
Vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0