Kulfördom...

Jaha...
Vad hände resten av dagen då?

Jo, jag har målat, JAJEMÄNSAN, jag har faktiskt tecknat lite.
Lite idéer inför mitt lite större projekt, tavlor eller "en tavla" till att börja med  till sonens rum...
Mamma Madde har fått en idé 
Får jag till den tänka idén kommer sonen gå i toppspinn, trust me.

Sen tog jag fram sy-skär-och-tyg-atteraljer och körde igång med att skära ut tyg till den svarta fleecekoftan.
Sytt ihop axlarna bara, sen kom jag på 20 minuter EFTER 17.00 (min tygaffär tvärsöver stänger nämligen 17.00), dvs  17.20, att det är röd dag imorgon och allt är stängt.
I alla fall syaffärerna, och då kan jag inte få tag på svarta sammetsband.
Typiskt.
 
Nåväl, jag får väl sy så mycket jag kan imorgon och fortsätta på fredag OM det är öppet då.
Men det ska det väl ändå vara...?
Eller jag får sy på eftermiddagen då, för på förmiddagen är jag upptagen.
 
Det har varit en mycket SKÖN dag, morgonpromenad, pyssel och systuga och jag är helt enkelt skitnöjd med dagen.
Och nu ska jag antingen se på film eller "Uppdrag granskning", sambon...
Han ska se på hockey med morsan.
Kulfördom.
(Kul för dom  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0