Skurat balkongen...

Uppe med tuppen och vad har hänt här då?
 
Jo, jag gick ut för att hämta tidningen...
Fan, det är ju helgdag, tänkte inte på det!
 
Druckit kaffe och läst några gamla reklamblad istället för GT då.
 
Såg att plankorna på balkongen var väldigt uppbötta efter nattens regn.
Kanske jag borde skura balkongen ut mot vägen nu när smutsen är lite uppluckrad efter regnet?
Jo ta mig tusan, fram med skurborste, ajax, hinkar and GO!!!!!
Ja, så nu är den skurad, avspolad och klar.
Nu är det bara balkongmöblerna som ska upp och torkas av och det får sambon hjälpa till med lite senare idag.
 
Han är och spelar golf.
Jag ska äta frukost och sen iväg till en kompis och hjälpa henne med..?
Jag vet inte riktigt ännu vad mitt hjälpuppdrag kommer gå ut på.
Nu, frulle, vi ses senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0