Smultronblom och gullvivor...

När klockan var 14.00 tog min energi slut!
 
Fan, det har gått i ett sen förra inlägget och jag hann inte ens få i mig lunch efter att jag varit och gjort alla inköp till mig och sonen.
Dum som jag var drog på mig sportkläderna och drog efter det järnet med hunden ut på promenad.
BIG MISTAKE kan jag säga.

Min energi tog slut när jag var vid Kneippbyn och då var det halva vägen tillbaka.
Alltså jag vart sååååå trött och orkeslös för att jag inte hade någon matdepå att ta av så det var läskigt.
Funderade på om jag skulle ringa och be någon hämta mig, så illa var det faktiskt, jag var helt svajig.
Men så satte jag på "Rockkanalen" på radion och bara drog järnet hem.
 
Då var det macka och dryck pronto innan duschen som gällde men jag är trött och nacken har tokpajat.
Jag bar för mycket när jag var på stan för det var hygienprodukter till både mig och sonen, mediciner, mat...
Och då la nacken bara av!
 
Dock har jag sett...
 
 
... att SMULTRONEN BLOMMAR!!!!!
 
 
Wohoo, sommarens bär är på "G" och så plockade jag...
 
 
Gullvivor att ta med hem och ställa på öppna spisen!
Ja, och där står dom nu.
Nu måste jag äta lite mer, vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0