Smultronhalsband...

Så har jag gjort ett halsband till mig själv igen, ett halsband som nästan ser ut som små smultron på ett grässtrå om sommaren...
 
 
Den första bilden här ovan fotade jag inne utan blixt och den fick helt rätt färg på pärlorna som det verkligen ser ut, lite rödorange.
Nästa bild tog jag med blixt...
 
 
... och då blev det inte riktigt samma eller rätt färger.
Men jag är nöjd i vanlig ordning, och så har jag ytterligare ett halsband som jag kan bära i sommar!
 
Jag har i alla fall bara suttit ute på balkongen, i solen, I BIKINI, jepp, en premiär till...
Och slappat.
Gjort mitt lilla halsband, läst min bok, pratat i mobilen när det ringt och sen typ inget mer.
Funderar på en liten promenad nu faktiskt, fast utan hunden då pga av nacken.
Vi får välan se, men vi ses senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0