Vilse i pannkakan...

Så kom jag hem här till Klokboken förut och fick för mig att gå en liten promenad i det fina vädret.
Behövde lite vatten och vackrare vyer än city...

 
 
 
 
 
Och gick en promenad jag gått EN GÅNG tidigare med Klokboken!
Stros, stros, och jag trodde jag visse exakt vart jag befann mig, fel, fel, fel... kan jag säga.
Jag vimsade bort mig helt.

Tillslut var jag tvungen att ta mig bort från vattnet och dök rakt in i ett husområde som jag inte kände igen.
Tänkte att om jag "går mot mitten" så kommer jag väl åtminstone någelunda rätt...?
Nähä, inte då.
Fel hus, fel område, fan!
 
Okej, då måste jag ta mig mot centrum, tänkte jag, då vet jag i alla fall vart jag ska.
Då kommer ett flyg och flög precis över min skalle, då slog det mig att jag stått och kommenterat att flyget flög läskigt nära husen en bit bort från henne idag på morgonkvisten.
Jag visste på ett ungefär då tack vare flyget att nu skulle jag gå ännu mer mot mitten, och VIPS...
Så såg jag helt plötsligt Klokbokens port, tack Brommaflyget för det!
 
Vilse i pannkakan, tjohoo!
Nåväl, nästa gång utgår jag inte från centrum och går runt från Klokbokens hem och slutar i cemtrum istället.
Så, då lärde jag mig det!!!

Blev inga inköp idag, har rekat och kollat lite bara, och vädret ÄR ju strålande och varmt här uppe.
Såg dessutom att det ska bli uppemot 20 grader!
Vågar man tro på det?
Vet inte om det gäller hemma också, men det lär man väl bli varse.
Fy fan så härligt.
Nä, nu är det dags för lite kaffe.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0