Den gör comeback...

Igår när jag vaknade mådde jag inte bra.
Var faktiskt ganska sänkt på morgonkvisten men sen gjorde jag ju som jag brukar:
Körde på.
 
Dumt känner jag idag.
Jag har GRYMT ont i halsen och vill bara ligga ner och se på morgon-tv.
Inte de bästa förutsättningarna för ett jobbdygn.
Fasen, den där förkylningen som jag trodde höll på att bryta ut blev det inte så mycket med, den gick liksom tillbaka på något sätt.
 
Nu är den nog på väg att göra rejäl comeback, jag borde ha tagit det lugnare igår men...
Jag hade ju så roligt.
 
Ja, ja, det blir som det blir idag, men känner jag mig själv rätt så brukar det ju bli fart på en bara man kommer ut.
Dock är jag väldigt sysugen och skulle väldigt gärna bara grotta in mig i mitt syrum.
Imorgon ska jag beställa tyger och från förra veckan fram tills igår har det bara vällt in beställningar.
JÄTTEKUL!
 
Även sjalbeställningar står på agendan, tre stycken till och med, varav en som jag kanske inte behöver virka för den kundens önskemål kanske redan fanns, jag skickade bilder.
Ja, så jag har att göra kan man ju lugnt säga.
Jag kan inte göra annat än skutta runt och tycka att det är...
Alldeles, alldeles underbart.
 
Dags och piffa, intressanta saker står på agendan under dagen, jag tror vi är några som väntar med spänning.
Vi ses imorgon igen, nu ska jag ta min "såriga" hals och hoppa i duchen.
Känns som om jag druckit klorin eller nå´t.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0