Fairy Godmother of three...

Tillbaka hemma och idag har jag fått äran...
 ... att bli GUDMOR/fadder (ihop med tre andra) till mitt tredje lilla gudbarn!!!

Jisses, jag har nu nästan en liten flock med små fromma lamm som jag kan lära allt jag kan.
Eller det är nog kanske bäst att jag inte lär dom allt...
Men hälften går väl bra i alla fall. 
 
Mycket fin och söt cermoni med världens bästa präst, Martina Åkeson Wollbo.
Hon äger.
Hon äger VERKLIGEN.
 
Jag kom hem rätt sent här och har en nacke som värker som satan.
Har inte suttit många minuter idag eftersom det gått i ett, och så lägger vi på...
 
 
... väldigt höga klackar på mina finboots idag.
Mhm, men ska man vara Gudmors-fin (eller fin överhuvudtaget) får man lida pin och snygga skor som sabbar nacken kvalar definitivt in där.
 
Men:
I am the Fairy Godmother of three.
Nice liksom.
 
Ja, och nu är jag sååååååå himla trött.
Jag måste kolla ett mönster jag vill vinna på Tradera och se vad jag står i bud-frågan, sen blir det bara tv för min del.
HELST i sängen med en påse godis till Solsidan och Bron.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0