Hoppsan Kerstin...

Soffan igen då.
Ja, det är ju kväll.
 
Idag har jag känt mig väldigt hängig, det skrev jag ju redan imorse.
Det har inte brutit ut något i halsen, men jag har ont i kroppen.
Jag tror det stavas:
F-Ö-R-K-Y-L-N-I-N-G!
 
Men jag har tagit det lugnt här hemma, bara pysslat på en lugn nivå.
En fleecekofta hämtades (kunden var nöjd), sen skulle jag ha träffat Lilla Sunshine med mor, men det ställde jag in redan när jag gick ut på min och Milous lilla promenad imorse.
 
Jag orkade inte ens gå hela promenaden utan vi tog bara halva i lugnt tempo, ändå kändes det som om jag borde låtit bli.
Så blev det lite snabb handel i tygaffären (jag passerar den på hemvägen), och inköp av mer svart/vit prickigt band och så hittade jag två söta små knappar med katt på...
Som jag kan använda framöver 
 
Ja, och nu har jag fått en ANNAN typ av syuppdrag som jag ska göra, men det ligger ännu lite i framtiden.
Ikväll/nu ska jag se "Uppdrag Granskning" och "Grey´s" sen ska jag nog sova typ.
Jag bara gäspar och sitter och fryser fastän det brinner på elementen.
Tror inte jag mår så bra alltså, tjat, tjat.
 
En liten reflektion på det där med Jimmie Åkessons tårtning som orsakat så mycket rablader.
Nu KAN det ju vara så att Jimmie själv beställt den där tårtattacken.
Hoppsan Kerstin.
 
Allt för att folk ska tycka synd om Jimmie och att han ska vinna sympatier.
Jag är så glad...
Jag bara visste att det inte var synd om honom.
Jag är GLAD att jag inte var så jävla "pk" och tyckte synd om Jimmie och att det var hemskt och att det var jämförbart med att få ett järnrör i skallen.

Nej, det är inte jämförbart med att få ett järnrör i skallen och visst, jag kan hålla med om att det kunde varit en kniv och att Säpo kanske skulle kunna vara lite vassare så inte någon blir skadad eller dödad i en sådan här attack.
Fast dom två gånger det faktiskt hänt att två stora politiker i Sverige blivit dödade så har dom varit utan skydd (Palme & Lind)
 
Men tänk om Jimmie faktiskt också snackat med sina säpo-polare och fixat så dom skulle agera sniglar i attacken?
Mhm, tänk om.
 
Nu ska jag se på "UG", vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0