Ingen värk...

God morgon!
 
Ett riktigt novemberväder mötte mig när jag gick ut och hämtade tidningen imorse.
Kallt, vått och dimmigt.
Rys.
 
Dock känns nacken helt okej!!!!
???????
Efter allt slit igår med en nacke som brann bara jag steg upp från sängen och ALLT JOBB på det...?
Och så har jag bara lite värk idag.
???????
Helt otroligt, ibland fattar jag mig inte på den här skadan även om den sitter i/på mig.
Kan vara att jag fick så mycket positiv energi av att hantverka och träffa kussarna att det blev en glädjeboozt för lilla nacken.
Ja, inte vet jag men skönt att den inte jävlas som igår i alla fall.
 
Något annat glädjande som inte har med mig att göra är att jag läste i tidningen att dom bygger upp Muramaris igen!
Ja, det fanns väl inget alternativ?
Självklart i mina ögon att detta vackra hus skulle återställas till sitt ursprungliga utseende.
Man blir glad i själen som gotlänning av detta besked tycker jag! 
Nu ska jag samla ihop mina prylar, piffa och dra till jobbet, det ser ut att bli en BLÖT dag idag.
Ha en bra lördag alla glada och glöm för allt i världen inte dagens "Så mycket bättre" med Ken Ring...
Tror det kan bli en riktig höjdare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0