Jag har hakat på den nya trenden på Facebook...

Idag har det varit UMGÄNGE som stått på agendan och telefonsamtal.
Så det har varit mycket prat och snack, och MYCKET KAFFE.
Det har blivit många koppar och jag har ont i magen av allt kaffe och alla pepparkakor.
 
Det blev en långpromenad med Milou, dusch, snabblunch och sen hann jag jobba lite med ett mönster och sen blev det då trevligt fikabesök i två olika konstallationer under dag och kväll.
Först kom bästisen Kossan som jag nu GLÖMT BORT vad jag skulle kalla henne istället för "Kossan".
Jag ville ju att hon skulle få ett finare namn här så det inte skulle missförstås att jag tycker hon är en kossa.

Men eftersom hon en gång i tiden berättade att hon gillade äta choklad som smält i solen på intrumentbrädan i bilen, så får hon helt enkelt bli "Frk Smältchoklad".
DET kommer jag komma ihåg i alla fall.
Och när hon gått hann jag äta, prata med Lilla Sunshines mamma och sen kom bästisen Syster J och Lilla B och kvällskaffe.

När jag för en stund sedan satte mig i soffan och kollade facebook så har jag då upptäckt att fler och fler vänner börjat använda "Bitstrips" och jag är väl då inte sen med att haka på trenden och skaffa mig en egen avatar...
 
 
... och sen kunde jag NATURLIGTVIS inte låta bli att göra sambon heller och göra en liten strip på oss ihop...
 
 
 ... och ta en liten händelse från igår när vi skulle gå på dopet och han deklarerade att han tänkte gå på dopet i "tröja och jeans".
 
Dock inte i min värld i alla fall.
Det fick bli jeans och SKJORTA åtminstone och hade det varit ett riktigt flådigt dop, då hade det varit kostymbyxa på, basta.

Ja, så nu har jag suttit och lekt med det här i en timme på fejan och jag gjorde NATURLIGTVIS sonen också.
Men det vet han inte om ännu, den karamellen suger jag på.
 
Detta är ju lite i samma linje som "Sunnygirl & Co" som jag har gjort själv via nätet, fast där är man helt fri att bygga sin serie och kan göra den hur lång som helst, här är det bara en ruta som man gör och har en färdig bakgrund som man anpassar lite.
Avataren bygger man dock helt själv.
KUL ÄNDÅ dock och massor med skoj när vänner gjort detsamma på fejan om sig själva och sina respektive.
 
Nu måste jag hänga med i Homeland, jag missar ju allt.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0