Julfeeling...

God morgon!
 
Om jag ångrar att jag låg uppe igår och såg det i veckan så omtalade avsnittet med Lady Gaga på "SNL"?
Har påven rolig mössa?
OMG sååååå trött jag är nu.
Men jag har bara mig själv att skylla så jag borde inte klaga.
Fast det gör jag uppenbarligen ändå som ni märker.
 
Annars är jag väldigt glad att vi putsade dom där fönstrarna igår för idag är det storm ute, eller blåsigt i alla fall.
Inte för att vi (sambon med mig som hjälpreda) hade kunnat putsa fönster idag för jag jobbar, men igår var det vindstilla och helt perfekt.
Nu känns det som det inte är många dagar utan vind och då var det faktiskt en perfekt dag på det sättet igår.
Tummen upp för det.
 
Och så såg jag på facebook att folk REDAN, nu i helgen, börjat adventspynta och jag blev så sugen!
Ja, vissa år har man ingen lust alls och hålla på och pynta och fixa, men iår har jag VERKLIGEN det.
Jag ska upp på vinden redan imorgon och åtminstone ta fram stakarna, jag ska inte ens vänta några dagar, jag ska göra det NU.
 
Lustigt det känns ändå för det är inte många veckor sedan man låg på stranden och solade, och nu är det snart jul.
Ser fram emot jukskyltningen iår, då är jag ledig så då ska vi gå och frysa häcken av oss och trängas med andra på stan, äta god mat och dricka glögg.
Jag har verkligen hamnat i jul-mood!
Komsi-komsi.
 
Sen vet man ju också att bara vi kommer över jul och nyår...
Så går vi mot sommar och vår och GUD vad jag längtar till det OCKSÅ.
Ja, jag längtar till mycket nu jag.
 
Sådär, nu har kaffet kickat in och jag känner mig pigg faktiskt, dessutom kom jag på en idé när jag satt och skrev här.
Måste kontakta min bästis Klokboken som ska få fixa en grej till mig när hon kommer ner i jul.
Och nu...
Måste jag hoppa i duschen och piffa, vi ses imorgon igen OM INTE jag återkommer med en liten "Bitstrip" lite senare.
Jag kanske pular ihop något när jag har lunch, vem vet.
(Jag kan sluta NÄRSOMHELST, jag är inte ett dugg beroende, näe då, inte alls...)
 
 
 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0