Och hem kommer jag och blir besviken...

Hej och god morgon!
 
Hemma igen efter jobbdygnet och bara jag kom innanför dörren så ramlade DÅLIGA energier över mig.
Inget jag kan gå in på här, men fy fabian så arg och besviken jag blev.
 
Annars så sitter jag och ser på "Malou", dricker mitt kaffe och kunde konstatera att detta är en av dom sakerna jag älskar MYCKET, livets guldkant:
Morgon-tv och fika efter jobb.
Hemma.
 
Det jag älskar mindre är då:
Cykeltur hem i ISANDE vind och ISANDE kyla!
Jag var som en isbit när jag kom hem!
         
 
Det var samma igår när jag gick till jobbet, benen var nästan avdomnade av kylan när jag kom fram.
Dags att köpa lånkalsoner OCH...
Jag måste köpa mig en vinterjacka!
Min gröna med inte-tillräckligt-tjockt-foder är rena rama kylskåpet, jag måste ha en täckjacka annars avlider jag.
 
Det var min morgon det, jag återkommer lite senare med nästa rapport.
Jag har två saker jag ska göra idag i alla fall, jag och mamma ska åka till Linds och köpa blommor samt att jag ska betala räkningar nu.
HURRA.
Verkligen.
Måtte jag vara ljusare i sinnet senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0