Skjut mig...

Kommer hem här och ja...
Jag kan väl säga så här:
Jag har sett bättre dagar!
 
Tyvärr kan jag inte skriva vad som hänt, det har med fackliga "grejer" som har ramlat ner som en TUNG jävla tegelsten i skallen...
Och när det blir offentligt så kan jag skriva om vad som hänt, men inte ännu.
Jag känner bara rent krasst idag:
Trolla bort mig.
Skjut mig.
 
Dock blev det lite bättre när jag pratat med en bästis nu på morgonkvisten som levererade en möjlig lösning...
Men det är bara för mig att vidarebefodra och se vart det landar.
Det känns bara väääääääääääldigt jobbigt idag.
Det ENDA jag tänker på är PENGAR!
Har knappt sovit inatt.
 
Ja, så en väldigt bra vecka slutar med att jag bara vill att sonen ska komma hem, ha en myskväll, träffa vänner och tänka på annat.
 
I alla fall så ska jag gå en liten promenad med hunden nu, vill rensa hjärnan, se om jag orkar sy något.
Hade en helt annan agenda när jag kom hem där jag hade tänkt sätta mig och ringa till olika instanser för att kolla vissa saker, men kände bara att luften gick ur mig.
Det är fredag.
Helg.
Jag orkar inte.
Eh igen... skjut mig.
 
Nej, jag ska fira helg och driva in pengar, det blir min dag det.
På måndag blir det andra jävla bullar.
Och gå ut nu.
Vi ses senare.
Vilken SKITDAG!
Dra åt pipsvängen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0