Vad i hela friden höll dom på med????

Uppe sen halv åtta och sitter och laddar för promenad snart.
Har ont i nacken idag faktiskt, nu har det varit lugnt några dagar men idag när jag vill ut och gå LÅNGT...
Då vill nacken ha ont.
Jag skiter i vilket och VET att det har med fotbollen att göra.
 
Solen skiner och målet är att vara iväg inom 10-15 minuter innan folk ska ut och "ströva" och ha "myspromenader" på MITT ställe.
Jag gillar som bekant inte "strövare" och myspromenad-folk, jag gillar bara hundägare som mig själv.
 
Så till fotbollen igår...
 
Jag och sonen skrek (därav nackvärken) och levde rövare när vi såg Sverige missa chans på chans.
VAD i hela friden HÖLL DOM PÅ MED?????
 
Och vart var Zlatans och vart var Zlatans målspottande?
Jag skrek klantskallar, sonen förbannade den "tjocke" Zlatan som inte hade spring i benen och så där höll vi på.
 
Jag fick ont i nacken.
Det var som när man har haft ett riktigt gräl här hemma med sambo eller son, jag får ont i nacken av att skrika så är det bara.
Jag lämnade matchen i halvlek, pallade inte se eländet och för att rädda nacken.
Och så förlorade dom dessutom när jag engagerade mig så FAST jag jag hatar att se på fotboll.

Men jag vann nog potten på det vi tippat för jag kom närmast.
Portugal vann ju med 1-0 och jag tippade 2-0 och dom andra tippade till Sveriges fördel, men jag vet inte hur reglerna ser ut i mammas betting-värld!?
Jag tror i alla fall att jag blivit 40 kr rikare.
 
Nu ska jag slänga på mig hundkläder och ut och röra på fläsket, vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0