Bara vardagsgnäll igen...

Idag sov jag till 09.32, himmel och pannkaka!!!!
Ja, och inte la jag mig så sent heller, precis efter tolv.
Men jag tror kroppen försöker sömnreperera sig eller nå´t?
 
Jag är uppe ur sängen av den enkla anledningen att sängkläderna tvättas.
Har ätit frukost och ser på Malou och sen ska jag se om nacken tillåter NÅGON form av aktivitet idag.
Jag känner hur det sticker och protesterar lite bara av liten aktivitet som "urbäddning" och inplockning av tvätt men...
Jag kan nog inte sitta en dag till och bara glo, eller bara ligga, men måste jag så måste jag väl.
 
Satt faktiskt och tänkte på att det hade varit SÅ MYCKET LÄTTARE att reparera sig själv om solen lyst och man hade kunnat ligga på en strand i solen och bara slappa dag efter dag.
Värme, vila och bad hade inte varit dumt i nuläget.
 
Gå här hemma som ett djur i bur och bara SE allt man vill göra, blir faktiskt ingen vila.
Jag blir nästan stressad och bara tanken på att fredagen samt jobbet närmar sig gör mig ännu mera stressad.
Inte av själva jobbet såklart, men jag är så rädd att inte vara "reparerad" så jag blir stressad bara av själva tanken.
Suck, det är bara tisdag idag.
 
Inget roligt att komma med här på bloggen idag heller alltså, jag måste handla idag och sonen ska vara behjälplig.
Ännu en rolig dag är att vänta här på Rue de la Süd, tjohoooo....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0