Imorgon är det gissningsvis 100 %...

Uppe...
Men jag har bara sovit 5½ timme och snart ska jag gå till jobbet.
Gud hjälpe mig!
 
Jag visste att det skulle bli tufft, men inte så tufft som det känns just nu.
Bara att inse:
Man är inte 25 längre.
 
Först springa runt som en galning i storstan, lära mig symaskiner och åka kors och tvärs...
Och sen hem och till jobbet.
Aldrig mer, det vet jag nu.
Fast när jag bestämde det tyckte jag det lät "easy picey", men det tycker jag inte nu kan jag säga.
 
Trodde jag skulle vara jättetrött när jag åkte båten igår, men icke.
 
Jag satt och lusläste symaskinskatalogen från pärm till pärm och sen om igen.
Tittade på FIFFIGA pressarfötter som jag skulle vilja ha, men dom får jag nog jobba ihop först.
 
Jag är helt uppfylld av dom här symaskinerna jag vill ha, och om jag var 99 % säker igår på att jag ska ha dom...
Då är jag 99.9 % säker idag.
Imorgon är det gissningsvis 100 % och det är då jag måste bestämma mig.
 
Nu MÅSTE jag hoppa i duschen och sen dra iväg till jobbet.
Bara att spotta i nävarna och gaska upp sig.
Vi ses imorgon igen och då blir det lite bilder på tyger och annat smått och gott!
Ha en bra dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0