Jag har inte legat på latsidan...

Så har den här dagen också snart passerat.
Fasen så SEG den har varit, lika seg som jag befarande att den skulle bli eftersom jag varit så trött.
 
Men jag har INTE legat på latsidan trots allt (ni känner väl mig vid det här laget...? ), mina beställda mönster på bas-barnkläderna kom idag med posten...
 
 
 
... så jag har ägnat dagen åt att rita av tröjor och tights i olika storlekar för att ha förberett när andan, nacken och tiden tillåter.
Kommer bli kanon.
 
Bestämde mig som ni kanske förstår att invänta bandkantaren istället för att sy instickningar på t-shirten.
Det kommer gå fort att få den, den väger ju bara som ett brev typ, jag gissar en dag eller två och då kände jag att utskärning av mönster var mer prio så jag har det gjort, för sen blir det "FABRIK Österholm".
 
Kommer nog fortsätta på det spåret imorgon också OCH...
Sy en av mina beställda fleecekoftor!
Jepp, jag har bestämt mig för att jag känner mig modig nämligen.
 
Ja, så det var min dag.
Det och så har jag pratat i telefonen under tiden medans jag jobbade, två flugor i en smäll.
Win-win.
 
Sambon ska se fotboll ikväll, hans älskade Malmö ska spela tydligen och jag kryper nog ner i sängen och ser på "Bron" på SVT Play och NATURLIGTVIS "Homeland" som kvällens höjdpunkt.
Om jag orkar hålla mig vaken naturligtvis, annars blir det väl Homeland på SVT Play imorgon istället
Vi ses imorgon igen, ha en bra natt i stormen och hoppas vi alla överlever utan att få ett träd i skallen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0