När jag har tid förstås...

Vaknar och huvudet känns lättare.
Det känns inte som tretusen ton sitter fast på mina axlar.
Värken har lättat ytterligare något, som det känns nu i alla fall.
 
Vaknade sent (08.22), hade gärna kommit upp tidigare för jag vill ut och gå med hunden och jag vill INTE att det ska vara mycket folk ute,
Hon måste få springa av sig och jag vill att hon ska få göra det utan koppel.
Min nacke "kräver" väl det också.
Perfekt höstpromenadväder är det dessutom, solen skiner.
 
Igår hittade jag för övrigt jättecoolt regnkläddestyg på nätet!
Jag köpte ju för något år sedan boken "SY! från hood till skjortklänning" och i den finns ett urenkelt mönster på just en regnjacka.
Känns som ett projekt jag skulle vilja göra framöver till mig själv och jag hittade faktiskt även BILLIG 
 tejp att "täta" sömmarna med på Stoff & Stil.
 
Sonen lånar nämligen titt som tätt mina regnkläder och dom är marinblå och urtrista, han kan få dom när jag svängt ihop mina egna i fräsigare regnklädestyg med mönster.
NÄR JAG HAR TID DÅ FÖRSTÅS.
 
Nu ska vi kasta oss ut innan det blir för mycket folk i farten på Hällarna.
Vi ses senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0