Noll tjat,,,

Uppe och idag var det ju trögare än vanligt...
Gud sådan okristlig tid man måste stiga upp i när man ska med båten.
MEN...
Gud så kul det ska bli!
 
Igår försökte sambon lura i mig att han är en bättre person än mig.
 
När sambon och sonen var iväg i 3½ dag njöt jag av lite ensamhet.
Igår pussade sambon på mig och sa, citat:
"Att han kommer sakna mig, det kommer bli så tyst här hemma nu..."
 
Jag ska vara borta 1½ dygn och sen direkt på jobb...
Skulle han försöka inbilla mig att han skulle tycka det var trist och tråkigt att jag reser bort?
Dock inte.
 
Han kommer ha det såååååååå lugnt och skönt.
Och TYST.
(läs: NOLL TJAT...)
 
Att han sen hånlog lite när han sa det, sa allt.
Det var ett spel för gallerierna.
 
Nu måste jag göra mig iordning, vi ses ikväll igen, HEJ DÅ!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0