Sex stycken rullar hem på direkten...

Promenad blev en sväng på stan för nödvändig liten handel, sen vidare ut mot Bilcity (typ) för ett litet jobbfix på ett ställe i närheten av BC och Hällarna typ.
 
Lite natur fick vi i alla fall...
 
 
 
 
 
 
Och på hemvägen köpte jag mer snedslå...
 
 
... att lägga på lager.
Dessutom frågade jag snälla "E" på Tyglagret om hon slängde såna där plastrullar som snedslån sitter lindad på, och om hon gjorde det, så undrade jag om jag kunde få köpa några såna när hon hade.
Jag fick med mig...
 
 
... sex stycken rullar hem på direkten!
Kanoners.
 
Jag ska nämligen ha dom till när jag gör egen snedslå av tyger, men jag har inget att rulla upp dom snyggt på så dom behåller sin form.
Men, NU har jag det, så när jag har tid över kan jag pyssla lite med sånt.
 
I övrigt är jag HELT handikappad, det har blivit värre efter hundpromenaden såklart.
Nacken och vänsterarmen är helt, helt, helt kaputt och jag har sååååå jävla ont.
Jag bara sitter och glor på tv för att vila så mycket som möjligt, detta skriver jag dessutom bara med höger hand.
Vänster vill inte hänga med alls.
Suck pust och stön.
 
Vad lärde jag mig av detta?
Ingenting.
Städa och röja bör man, annars dör man.
Nu ska jag sitta och kolla på nätet och fortsätta vila, vi ses ytterligare lite senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0