Dumt att jag såg dom där pajaskillarna...

God morgon!
 
Idag gick jag upp en kvart tidigare eftersom jag ska börja en timme tidagre än vanligt.
Jag ska"jobba igen" den där timmen jag missade att "jobba igen" för två/tre veckor sedan.
 
Dumt nog såg jag "Breaking news" med Filip och Fredrik igår innan läggdags.
Man ska inte se roligheter innan man ska sova...
Man blir så uppspelt då.
Pigg.
Inte bra när man ska upp t
idigare på morgonkvisten.
Dumt att jag såg dom där pajaskillarna innan läggdags, himla dumt.
 
Men...
Uppe är jag i alla fall!
 
Såg att dom säljer ett hus i Lickershamn, ett fritidshus för 1.6 mille som utgångspris.
Hm, det är ju precis i min prisklass, billigt och bra.
Ja, jag har knarkat runt på HEMNET igen men mår mest dåligt av det.
Jag måste försöka sluta hålla på och kolla runt där, man blir ju mest deprimerad.
 
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses imorgon igen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0