Försökte fota lite nya vyer...

Försökte fota lite nya vyer från Brissund idag, men det är svårt att variera samma utsikt liksom...
 
 
 
Fy fasen så underbart det varit idag IGEN, man finner ju inte ord.
 
 
 
 
 
... blev väl same-same ändå 
 
Jag kom ut vid 11-tiden, hade lite tid för mig själv innan bästisen aka Kossan (MÅSTE byta smeknamn på henne tror jag, det låter så illa när jag skriver det här trots att hon kallar sig själv för det också, hm...) kom ut vid 13-tiden och sen kom sambon ut vid 14.30-tiden och hem åkte vi vid halv fem.
 
Imorgon blir det nog Fårö.
Jag återkommer om endast en stund med en ROLIG HISTORIA från idag.
Måste bara skriva att dagen varit ljuvlig, vacker, varm och alldeles, alldeles underbar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0