Antog nyans "Brandbilsröd"...

 
Vilken dag.
 
Promenaden = Super!
Jag träffade EN person under hela promenaden, plus hans hund.
 
När jag kom hem pratade jag med Frk SmältChoklad i solen och knäppte en bild på grannkatten som lapade sol på staketet mellan husen...
 
 
Sen gick jag upp och duschade, och vidare ut i trädgården igen...
 
 
Detta är jag efter enbart TRETTIO MINUTER med FAKTOR 30 ute i bersån!!!
Sjukt vad fort det gick att få färg och anta nyans "Brandbilsröd".
Linnet åkte snabbt upp och jackan på, det svider nu kan jag säga, trots att jag satt fullt påklädd resten av dagen.
 
Ut kom även alla trädgårdsmöbler.
Så även morsan.
Först satt bara hon och jag med varsinn bok respektive tidning, sen kom bästisen och Lilla Sunshine på fika, en av mina kusiner tittade även förbi och jag gick inte in förrens klockan var en bra bit över 16.
Då hade jag och Milou varit ute sen klockan 08.30 imorse...
SJUKT HÄRLIGT!!!!
 
Jag har vilat nacken heeeeeela dagen i solen.
Precis vad jag behövde det här, nu ska sambon och jag ut och fixa en grej, sonen har jag inte sett till sen lunch...
Vi ses lite senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0