Bäst att le medans...

God morgon!
 
Har varit vaken sen 07.00 PIP (jag fattar inte att jag faktiskt vaknar exakt samma tid varje morgon av mig själv, helt otroligt) och då var det mulet.
Nu börjar solen ta sig fram i diset...
Underbart!
Jag har redan varit ute och morgon-torkat av bord och stolar på balkongen så får man väl se om det blir varmare i trädgården eller på balkongen lite senare.
 
Ont idag igen, men jag skiter i´t IDAG IGEN.
Livet går vidare med eller utan nackvärk, jag har i alla fall roligare när jag gör något än sitter och deppar.
Än så länge vid gott mod, vi får väl se hur länge just den känslan håller i sig 
Eller som Aunty Acid skulle ha sagt...
 
 
Och förresten...
Jag fick INTE jobbet som jag blev uppringd och tillfrågad om jag var intresserad av att sommarjobba på.

Nej. misstänkte nästan det efter intervju nummer två där jag skulle träffa brukarföreträdare och personal.
Om dom har en med en trasig nacke och två FULLT NACKFRISKA personer att välja på hos en "tyngre" brukare, vad väljer man då...?
Ja, jag hade också valt två "friska" vikarier.
Trist, hade varit skönt att slippa AF ur håret åtminstone över sommaren, men, men, inte mycket att göra åt.
 
Och så har jag en GLAD (?) nyhet angående bloggen här...
 
 
 
 
 
... nu kan ni som vill läsa den via er mobil göra det.
Man har även som "icke betalande" användare fått möjlighet mobilanpassa sin blogg, så det har jag gjort.
Så nu kan ni läsa mig lätt och snyggt om-och-om-och-om-igen hela dagarna OM ni vill.
 
Och idag...
Blir det virkning!
 
Först promenad, sen virkning och sen ska jag och mamma ut och hälsa på vänner i Brissund,
känns som en härlig Långfredagsdag.
Vi ses senare, lite bilder och bludder i vanlig ordning.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0